Imam 38 godina a pojma nemam.

Elektronski bubnjevi, elektronika, ozvučavanje bubnjeva, mikrofoni...

Moderator: Supermoderatori

Post Reply
IvanB
Bubnjar Početnik
Bubnjar Početnik
Posts: 8
Joined: December 20th, 2010, 4:33 pm
Moj Bubanj: ALESIS D4 drum module
Roland pads

Imam 38 godina a pojma nemam.

Post by IvanB » December 20th, 2010, 7:44 pm

Pozdrav svima. Kao sto naslov kaze ja sam "iskusan" pocetnik i apsolutno sam ne upucen u svet elektronskih bubnjeva. Prodao sam svoju gitaru,procesor.... i kupio "elektronca". Alesis D4 modul sa rolandovom rampom i padovima. Zivim u stanu pa je to bio najvazniji razlog a i da ne smetam zeni i detetu. Elem hocu da taj moj elektronac zvuci kao klasicni akusticni bubanj. Kako da to izvedem koji set bubnjeva mogu da izvucem iz mog elektronca i koji su to legendarni bubnjevi ciji zvuk treba da jurim.
Moja konfiguracija je sledeca:
1. Kontra Roland PD7 sa FD7 pedalom
2. Dobos Roland pd9
3.Prelazi i flor tom su 3 roland pd5 pada
4. Ride roland pd5
5.Crash roland PD5
6.Bas bubnj je roland kd5 sa premier 252 pedalom, neki kazu opasna pedala bila nekad
7. Alesis D4 modul i roland rampa.
Izgleda dovoljno za pocetak jedino me nervira sto nikako ne mogu da dobijem taj rim sound na dobosu, mozda neko od vas moze da mi pomogne
User avatar
gajagus
Redovno vežba
Redovno vežba
Posts: 527
Joined: April 3rd, 2010, 1:07 am

Re: Imam 38 godina a pojma nemam.

Post by gajagus » December 20th, 2010, 8:40 pm

Pozdrav ....alesis d4 ti je mono modul a da bi dobio rim shot moras imati stereo modul ili da prepravis stereo cinc kabel da ti pd 9 kraj bude stereo cinc a na drugom kraju dva mono cinca tojest dva ulaza u d4 i podesis ulaze da ti budu ponaosob snare dobos i rim shot
https://t.me/pump_upp
Dachas
Bubnjar Početnik
Bubnjar Početnik
Posts: 7
Joined: March 5th, 2010, 5:23 am
Moj Bubanj: Yamaha
Location: Pk

Re: Imam 38 godina a pojma nemam.

Post by Dachas » January 10th, 2011, 3:01 am